• A New Master látványos dizájnnal debütál, erős egyéniséggel
  • Megkülönböztető és modern, hogy minden szakembert elkísérjen, és ezzel a negyedik generációval továbbvigye a Master sikertörténetét.
  • „Aerovan” dizájn, a legapróbb részletekig gondos aerodinamikával, hogy a kategóriájában a legjobb hatásfokot kínálja, bármilyen energiafelhasználás is legyen.
  • Új többenergiás platform, amely minden igényt kielégít:
    • Kék dCi dízelmotorok 105-ről 170 LE-re jelentős CO-kibocsátás2 és fogyasztáscsökkenéssel, valamint új, 9 sebességes automata sebességváltóval.< /span>
    • 130 vagy 140 LE-s villanymotorok és 40 és 87 kWh-s akkumulátorok, akár 410 km-es WLTP autonómiával.
    • Hamarosan lesz hidrogénes változata is
  • 20 kifinomult vezetési segédeszközzel rendelkezik majd az optimális biztonság érdekében.
  • Az új Master innovatív dinamikus fékrendszerrel debütál a szállított rakománytól függetlenül nagyobb hatékonyság érdekében.
  • V2G töltési lehetőség (Vehicle To Grid) és V2L (Vehicle To Load) ) az elektromos változatokban.
  • Egy autentikus mobil tervezési és technológiai iroda, a vezető felé orientálva a jobb ergonómia érdekében.
  • Felszereli a Google-lal közösen kifejlesztett openR link multimédiás rendszert: több mint 50 alkalmazás a Google Playen, navigáció a Google Maps-en, a Google Assistant és sok más kapcsolódó szolgáltatás.
  • A haszongépjármű alapelvei megerősítve: több mint 40 kombináció közül választhat, és számtalan lehetséges átalakítás.
  • Továbbfejlesztett hasznos teher, akár 4 tonna, és 11-22 m-es rakománytérfogat3 a legjobb hozzáférési szintekkel és kategóriájú rakodással .
  • 2024 tavaszától kerül forgalomba.

1980-as születése óta több mint hárommillió darabot adtak el a Renault Master-ból. Ez több mint 40 éves gazdag történelmet jelent az első három nemzedék számára, és jelentős sikert jelent, történelmi pozícióval Európa és Spanyolország piacvezetőjeként kategóriájában. A Renault Mastert több mint 50 országban értékesítik, és 1990-ben lépett be a dél-amerikai piacra. A Renault Master negyedik generációja készen áll arra, hogy megőrizze ezt a sikert.

Az új Renault Masterrel a lehető legközelebb akartunk kerülni az ideális furgon meghatározásához. Az önálló vállalkozók, vállalkozók és flottamenedzserek olyan eszközt találnak benne, amely valódi ugrást tesz előre, és mindig képes kísérni őket a maximális termelékenység elérése érdekében. Egy kisteherautó, amelyre számíthat, igazi társ a mindennapi szakmai életben, bármilyen energiatípusról is legyen szó.

Hélène Carvalho, a Renault Master Program menedzsere

TERVEZÉS

Az új Renault Master kiváló minőségű belső teret kínál, hasonlóan a sorozat személygépkocsiihoz. Az S-alakú, a vezető felé néző műszerfal növeli a teret az utastérben. Kiváló minőségű anyagokat használ, és 10 hüvelykes képernyője, amely az egész termékcsaládban standard, nagyon kellemes a szemnek. A kárpit sötét tónusai tovább hangsúlyozzák ennek a modern belső térnek a rendkívül hangulatos benyomását. A személyautók kínálatából származó kormánykerék immár függőlegesebb, magassága és mélysége állítható, így mindenki megtalálhatja a legjobb vezetési pozíciót. Az automata változatoknál a választókar a kormánykeréken található a nagyobb kényelem és biztonság érdekében. Mindez az észlelt minőség javítása érdekében.

Az összesen 135 literes belső tárolótérfogat 25%-kal nőtt, így ez a generáció piacvezető szerepet tölt be. Az új Renault Master kabinjában minden a helyén van: a műszerfalon található több tárolóhelyen, az oldalsó pohártartókban, a kesztyűtartó fiókban, a felső rekeszben és az ajtók két tárolószintjén.

Az új Renault Master könnyedén átalakul igazi mobil irodává. A középső ülés háttámlája összecsukva munkaasztalt alkot, az ülés pedig felemelkedik, így elérhető egy laptop tárolására szolgáló hely. Az USB-C aljzatok áramellátást biztosítanak az elektronikus eszközök számára. Minden részletet intenzív napi használatra terveztek, mint például az ülések ellenállóbb külső oldalai, amelyek megkönnyítik a be- és kiszállást, és idővel megőrzik megjelenésüket. Az ülésekhez többféle opció áll rendelkezésre, mind konfigurációban, mind kárpitozásban.

A napi használat egyszerűsítése érdekében minden döntésünk középpontjában az ügyfelet helyeztük. Mindent úgy terveztek, hogy az új Renault Master valódi munkahely legyen, praktikus, kényelmes és mindenekelőtt a legjobb minőségű.

Louis Morasse, a Renault haszonjárművek tervezési igazgatója

 Külső kialakítás: erős és meggyőző személyiség

Az Új Renault Master dizájnja látványos stílusban, erős egyéniséggel, markánsan és modern módon megújult, hogy minden szakembert elkísérjen tevékenységében, így adva folyamatosságot a modell sikertörténetének.

Az új Renault Master megbízhatóságot, robusztusságot és biztonságot inspirál. Masszív eleje nagyban hozzájárul ahhoz, hogy ezt a benyomást keltse egyedi stílusával, amely a nehézgépjárművek világát idézi. Magába foglalja az új Renault márkaidentitást, az új logóval és a C-alakú világítást, valamint az impozáns hűtőrácsot körülvevő, kivételes méretű, teljes LED-es fényszórókkal. Ezt emeli ki egy U-alakú darab, változattól függően szemcsés fekete vagy karosszéria színben. 7 karosszériaszín és több mint 300 speciális árnyalat áll rendelkezésre alapfelszereltségként.

Az arányokat gondosan dolgozták ki, hogy a legjobb egyensúlyt biztosítsák minden karosszériatípushoz. Az aerodinamika javítására optimalizált hátsó rész úgy lett kialakítva, hogy kiváló hátsó belépési méreteket és hasznos térfogatot kínáljon. A hátsó ablak kivágása aszimmetrikus üvegével felveszi a tipikus Master kódokat, míg a hátsó lámpák sajátos C-alakú fényjelzést mutatnak, akárcsak elöl.

Gondos munkát végeztek az észlelt minőség és robusztusság érdekében. Például az egy darabban gyártott oldalpanelek vizuálisan szilárdabbak – különösen a hosszabb változatoknál -, és merevebb szerkezetűek, és elkerülik a deformációt. Az érzékelt minőséget a raktérben is megerősítették, egészen a letörések és megerősítések részleteiig.

Az új Renault Master impozáns jelenlétét erősíti lenyűgöző függőleges hűtőrácsa, vízszintes LED-es fényszórói és nagyon robusztus lökhárítója. Formáját a legapróbb részletekig úgy alakították ki, hogy összhangba hozzák a dizájnt, a teljesítményt és a hatékonyságot.

Louis Morasse, a Renault haszonjárművek tervezési igazgatója

Aerovan: tervezés az energiahatékonyság szolgálatában

Az új Renault Master aerodinamikáján végzett kivételes munka lehetővé teszi, hogy kategóriájában a legjobb hatásfokot kínálja, függetlenül a felhasznált energiától. SCx-jét több mint 20%-kal csökkentették, és egyértelműen elmarad az előző generációtól és minden versenytársától.

Ezen eredmények elérése érdekében a formáját a legapróbb részletekig kidolgozták: rövid motorháztető, előre és ferde szélvédő, tükrök kialakítása, légáteresztő-vezetők a lökhárítóban, optimalizált hátsó rész, tető dőlésszöge stb. Az aerodinamikán is dolgoztak az utastér akusztikai kényelmének javítása érdekében.

Mivel a jármű túl nagy volt ahhoz, hogy beférjen a szokásos Saint-Cyr szélcsatornába, szélcsatorna fejlesztési tanulmányokat végeztek maketteken 83%-os léptékben. A teljes méretű változatokat ezután egy légi járművek aerodinamikai vizsgálatára szakosodott szélcsatornában validálták.

Ezek az erőfeszítések nagyon konkrétan a hatékonyságot tükrözik. Így az Új Renault Master jelentős, 39 g/km-es CO-kibocsátáscsökkenést ér el, ami lehetővé teszi, hogy 200 g/km alatti értéket kínáljon. A New Master kivételes aerodinamikája az elektromos változatok fogyasztásához is jelentősen hozzájárul, hiszen a jelenlegi generációhoz képest 20%-kal csökkenthető.

MULTI-ENERGIA PLATFORM

Bármilyen motort is választanak, az új Renault Master vásárlói kategóriájuk leghatékonyabb járművét választják*. Ez megtakarítást tesz lehetővé az üzemeltetési költségek terén, akár 2 tonnás hasznos teher mellett.

Minden változat ugyanarról az összeszerelő sorról származik, ami nagy rugalmasságot tesz lehetővé az igényekhez való alkalmazkodásban. Az új Renault Mastert Franciaországban gyártják.

*Az új mester felfedésekor, 2023. novemberében.

Kék dCi Diesel

A New Master program a Blue dCi dízelmotor négy változatát tartalmazza, 105, 130, 150 és 170 LE teljesítménnyel. Jelentős fogyasztáscsökkenést (-1,5 l/100 km átlagosan), valamint CO-kibocsátást2 (-39 g/km) kínálnak. lehetővé teszi, hogy 200 g/km alatt maradjanak. A sebességváltót kézi sebességváltó vagy egy új, különösen hatékony, 9 fokozatú nyomatékváltós automata váltó kezeli.

100%-ban elektromos E-Tech

Az új Renault Master 100%-ban elektromos E-Tech változatai két 96 vagy 105 kW-os motort kínálnak. Mindkettő 300 Nm nyomatékot fejleszt, és választható a 40 kWh (180 km-es WLTP-tartomány) vagy 87 kWh-s (több mint 410 km-es WLTP-tartomány) akkumulátor.

Ez lehetővé teszi, hogy az új Renault Master rekordértékeket érjen el 1625 kg hasznos teherbírásával B engedéllyel, több mint 410 km-es WLTP hatótávolságával és 2,5 tonnás vontatási kapacitásával. A fogyasztás továbbra is mérsékelt, a 87 kWh-s akkumulátorral szerelt változatnál a WLTP értéke 21 kWh/100 km az innovatív hőkezelési rendszernek köszönhetően. A 130 kW-os egyenáramú gyorstöltés lehetővé teszi, hogy 30 perc alatt 229 km autonómiát nyerjen vissza. Otthon a 10-100%-os töltés kevesebb, mint négy óra alatt elvégezhető egy 22 kW-os váltóáramú töltővel.

Hidrogén

Az új Renault Mastert úgy tervezték, hogy később hidrogén- és üzemanyagcellás változatban is elérhető legyen.

TECHNOLÓGIA

Egyedülálló fékrendszer

Az új Renault Master innovatív elektromos rásegítésű dinamikus fékrendszere ugyanolyan hatékonyságot és azonos pedálérzetet biztosít, függetlenül a jármű terhelésétől. Lehetővé teszi az automatikus vészfékrendszer gyorsabb aktiválását (a reakcióidő felére csökkentve), valamint az elektromos változatok nagyobb energiavisszanyerését, hozzájárulva az autonómia növeléséhez.

20 vezetési segédeszköz

Az új Renault Master 20 vezetést segítő eszközzel van felszerelve, hogy maximális biztonságot nyújtson az utasok és az úthasználók számára. Így az aktív biztonság – többek között – az oldalstabilizáló asszisztens, az AEBS automatikus vészfékezés és a pótkocsi vezetési asszisztens révén van a legjobb szinten. Előnyös továbbá az intelligens sebesség-asszisztens, amely segít a vezetőnek betartani a sebességhatárokat.

V2X technológia elektromos változatokhoz

Az új Renault Master V2X funkciókat kínál elektromos változataiban: Vehicle To Load (V2L) és  Vehicle To Grid (V2G). Ez magában foglalja a külső eszközök (V2L, a járműből elektromos készülékbe) töltésének lehetőségét az utastérben, a raktérben található aljzattal és a töltőaljzathoz csatlakozó adapteren keresztül, amellyel hordozható eszközöket (szerszámok, felszerelési számítógép) csatlakoztathat. …) vagy a karosszériaépítők által közvetlenül az akkumulátorra átalakított járművekbe integrált berendezések (hűtőberendezés, motoros kapu, busz kiegészítő fűtéssel/klímával stb.).

Az új Renault Master a kétirányú töltőnek köszönhetően képes lesz integrálni a hálózatba, és energiát szolgáltatni akkumulátoraiból (V2G funkció, a járműből az elektromos hálózatba).

Maximális csatlakoztathatóság

Az új Renault Master egy digitális világban született haszonjármű, amely a leghatékonyabb tulajdonságokkal rendelkezik. Ehhez a Google-lel közösen kifejlesztett openR link multimédiás rendszerrel rendelkezik, amely a piacon a legintuitívabb lett. 10 hüvelykes képernyővel rendelkezik, és kompatibilis az Android Auto és az Apple CarPlay szolgáltatással, vezetékes vagy vezeték nélküli. Ez egy intelligens és evolúciós rendszer, amely a távoli frissítéseknek köszönhetően új funkciókhoz jut, például mobileszközön, 5 évig ingyenesen.

openR link integrált Google-lal, minden eddiginél jobban összekapcsolt és hatékonyabb

A Google-lal közösen kifejlesztett, Android Automotive OS 12-re épülő forradalmian új, integrált Google-t tartalmazó openR link multimédiás rendszer egy kishaszonjármű fedélzetén első ízben lehetővé teszi a Nuevo Master vezető számára, hogy a Google Play alkalmazáskatalógusból a Google Maps navigációt használja. és a Google integrált hangsegédje.

Az optimalizált élmény érdekében a rendszer testreszabható, mint egy mobiltelefon, összekapcsolva egy Google-fiókot a felhasználói profillal. Felülete két modult tud fogadni a fő kijelzőn (navigáció a Google Maps használatával) kívül: zene, telefon, Google Asszisztens, jármű, dátum és idő, guminyomás stb. Ezenkívül vezeték nélküli okostelefon-töltő is rendelkezésre áll, így elkerülhető, hogy túl sok kábel legyen az utastérben.

Google Asszisztens, praktikus a mindennapi életben

Az egyszerű és intuitív openR link mobileszközhöz hasonlóan vezérelhető érintéssel vagy hangfelismeréssel a Google Assistant segítségével, például zenehallgatáshoz. Ez a kihangosító virtuális asszisztens olyan változatos kéréseket is lehetővé tesz, mint a legfrissebb hírek vagy időjárás elérése, vagy bizonyos járműfunkciók, például a légkondicionálás vezérlése anélkül, hogy szem elől tévesztené az utat.

Hasznos alkalmazások szakemberek számára

A Google Playen keresztül elérhető, folyamatosan bővülő katalógusban egyes alkalmazások különösen értékesek a mindennapi professzionális használatra, különösen:

  • A Vivaldi Browser hozzáférést biztosít az internethez, így kényelmes, 10 hüvelykes képernyőn tekintheti meg az e-maileket és a kapcsolódó mellékleteket, szerkesztheti a dokumentumokat, nézhet meg egy oktatóanyagot vagy akár egy videót a YouTube-on ebédszünetben: hatékony alternatíva a mobiltelefon használatához. .
  • Az EasyPark egy nyilvános parkolási fizetési megoldás, amely lehetővé teszi, hogy méltányos árat fizessen a parkolásért. A parkolás az openR link képernyőn történő egyszerű kattintással kezdődik, és automatikusan befejeződik, amikor a rendszer a mozgó járművet észleli.
  • A Waze a navigációhoz, értékes eszköz a szilárd közösségen alapuló együttműködési alkalmazás rendszeres felhasználói számára.

OpenR Link Convertor Companion segítségével

Az openR link multimédiás rendszer használata lehetőséget teremt az átalakított járművekre szánt alkalmazások integrálására is. Ezek az alkalmazások, amelyeket közvetlenül a transzformátorok fejlesztettek ki, lehetővé teszik az új Renault Master vezető számára, hogy közvetlenül a multimédiás rendszer képernyőjén vezérelje és figyelje az átalakításokat. Az ügyfél számára több előny is származhat: jobb felület a vezető számára (jobb láthatóság, nagyobb méretű kezelőszervek, színes képernyő), nagyobb egyszerűség és biztonság, jobb integráció, jobb minőség, automatikus távoli frissítés lehetősége stb. Ezen túlmenően ez kiküszöböli annak szükségességét, hogy a műszerfalra külön képernyőt rögzítsenek, ami javítja a jármű maradványértékét.

Az indulástól kezdve három alkalmazás válik elérhetővé: tűzoltóknak való átalakítás, műhelyté alakítás és hűtőjárművé alakítás.

Google Maps, referencia a szakemberek szolgálatában

A Google Térképpel végzett navigáció különösen a valós idejű forgalmi információk, az érdekes pontok, a hangvezérlés, a mindig frissített térképészet stb. előnyeit teszi lehetővé. A felhasználói profilban egy Google-fiókhoz való csatlakozás lehetővé teszi a kedvenc címek elérését.

My Renault: távoli szolgáltatások a mindennapi élet jobb előrejelzéséhez

A napi szintű interakció és proaktivitás érdekében az új Renault Master távoli kapcsolatot is kínál a járművel a My Renault alkalmazással, amely különböző funkciókat kínál a vezetőnek:

  • Könnyebben megtalálhatja a járművet, ha beavatkozás után megkeresi a térképen, vagy egy nagy parkolóban, például a fényszórók vagy hangjelzés aktiválásával.
  • Kövesse a karbantartási programot a kapcsolódó figyelmeztetésekkel.
  • Értesítést kap, ha a jármű nincs bezárva – praktikus, ha a haszongépjárművek értékes rakományokat szállítanak.

Kiegészítő Mobilize kapcsolódó szolgáltatások 

A Mobilize egyéb kapcsolódó szolgáltatásokat kínál az új Renault Master számára:

  • Mobilizálja a Connected Insurance szolgáltatást a biztosítási költségek modulálásához és ezáltal optimalizálásához a megtett távolságok vagy a vezetés típusa alapján.
  • Mobilize Fleet Connect, amely lehetővé teszi a flottaköltségek és a flottakezelési idő csökkentését. Lehetővé teszi a járművek teljes ellenőrzését, a használat típusát, a földrajzi helymeghatározást, a karbantartási értesítéseket, a fogyasztást és bármilyen heti vagy havi jelentést a flottát érintő bármely funkcióról vagy változóról. A kívánt jelentés a vezető kezében van.
  • Mobilizálja a flottaadatokat, amely lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy hozzáférjenek járműveik adataihoz (futásteljesítmény, karbantartási riasztások, földrajzi helymeghatározás stb.), hogy integrálni tudják azokat a meglévő felügyeleti eszközökbe.

Az új Renault Master natív csatlakozási lehetőséggel rendelkezik, amely lehetővé teszi ezen adatok megosztását.

Speciális csatlakozás elektromos változatokhoz

Az új Renault Master számos speciális funkciót kínál elektromos változataihoz, mindig a mobiltelefonokhoz hasonló kapcsolódási élményt nyújtva. Ezzel az elektromos mobilitásra való átállás egyszerűbb, mint valaha.

A Google Térkép figyelembe veszi a felhasználói preferenciákat, és adaptált útvonalakat javasol az utazások optimalizálásához. Az elektromos járművek útvonaltervezője lehetővé teszi az utazások jobb megtervezését elektromos járműben is. Az illesztőprogram a használt fizetési kártyák vagy a kívánt töltési teljesítmény alapján szűrőket határozhat meg a töltéshez. Otthonát és munkahelyét is meghatározhatja töltési pontként, és a légkondicionálást és a töltést együtt ütemezheti a heti ütemterv szerint, hogy optimalizálja a töltési költségeket és élvezze a kívánt hőmérsékletet az utastérben.

A My Renault alkalmazás és számos speciális távoli elektromos szolgáltatása azt jelenti, hogy az Új Renault Master, egy csúcstechnológiás jármű, amely mindig készen áll a szolgáltatásnyújtásra, továbbra is csatlakozik felhasználói digitális ökoszisztémájához:

  • A fennmaradó autonómia megjelenítése az újratöltés valós idejű vezérléséhez.
  • Közeli töltők megtekintése.
  • Távoli töltési programozás a felhasználó által választott ütemezés szerint, például csak csúcsidőn kívüli újratöltéshez.
  • Az utastér előkondicionálásának távprogramozása az ideális hőmérséklet eléréséhez a nap elején (a hatótávolság befolyásolása nélkül, amikor a jármű csatlakoztatva van): a kényelem garantált a nagyon korai induláshoz szokott szakemberek számára.
  • Töltési állapot és újratöltési előzmények dátummal.
  • A Mobilize Charge Pass integrálása, hogy több előfizetés nélkül is fizethessen a töltésért Európa legkiterjedtebb töltőhálózatán: több mint 500 000 töltőpont 25 országban, amelyek 50%-a 22 kW-os töltést kínál.

Végül a Mobilize Power Solutions személyre szabott töltési megoldásokkal megkönnyíti az elektromos mobilitásra való átállást, akár a vállalati létesítményekben, akár utazás közben, de akár az alkalmazottak otthonában is. A Mobilize Power Solutions a tanácsadástól a töltők telepítéséig és üzemeltetéséig, beleértve az energiaoptimalizálást és a karbantartást, elkíséri a szakembereket. A töltésért a felhasználók a Mobilize Business Pass töltőkártyájukkal fizethetnek, a flottamenedzser pedig távolról figyelheti a fogyasztást és havi számlát kaphat.

A MEGERŐSÍTETT, KÖNNYŰ HASZNÁLATI JÁRMŰVEK ALAPELVEI

Az új Renault Master bemutatása óta teljes választékot kínál, amely minden típusú szakmai igényt kielégít. 20 különböző sziluettet tartalmaz, 11-től 22 m-ig3, nagyobb bejárati szélességgel (+40 mm) az oldalsó tolóajtón és nagyobb teherhosszal (+100 mm), ami kategóriájuk legjobbjai közé sorolja őket. Hasznos teherbírása, méretei és térfogatai javulnak, így ideális haszonjárművé válik, amely újradefiniálja kategóriája teljesítményét.

A gyárból 20 átalakítási alapot kínálnak, ahol egy műhely most már lehetővé teszi ezek egy részének közvetlenül a helyszínen történő kivitelezését (billentők, hosszúkás kabinok, nagy mennyiségek stb.). Ez lehetővé teszi számunkra, hogy gyárilag összeszerelt készletek katalógusát kínáljuk, ami csökkentett szállítási időt és kevesebb szállítást jelent.

A rövidebb tengelytáv és az újratervezett első tengely soha nem látott manőverezési képességet kínál, 1,5 m-rel csökkentett fordulási sugárral. Így a városi manőverezést oly módon felülmúlja az új Renault Master, hogy ismét lehetőséget ad az ügyfeleknek az L3-as változatok városi használatára.

A sorozat minden elektromos járművéhez hasonlóan a New Master is integrálja a Renault első emberi programelemeit, amelyek célja, hogy segítsék a mentőcsapatok beavatkozását a járműben baleset esetén:

  • QRescue: a tűzoltóknak szánt QR-kód be van építve a karosszériába, hogy a lehető leggyorsabban irányítsa őket a beavatkozás során.
  • A tűzoltók hozzáférése lehetővé teszi az elektromos változatok nagyfeszültségű akkumulátorának elárasztását és a tűz kitörésének elkerülését.
  • Az SD kapcsoló lehetővé teszi az akkumulátor leválasztását, hogy teljes biztonságban tudjon beavatkozni a járműbe;
  • Az akkumulátor egy speciális és megerősített keretbe van beszerelve, amely megvédi minden típusú ütéstől.

A 2024 tavaszától forgalomba kerülő új Renault Mastert úgy tervezték, hogy messzebbre menjen, többet töltsön és kevesebbet költsön: a tökéletes új generációs többenergiás Aerovan.

Related Post